Connect with us

Hi, what are you looking for?

zukeberg
zukeberg

ΚΟΣΜΟΣ

Πρόστιμο ‑ «μαμούθ» 390 εκατ. ευρώ από την ΕΕ σε Facebook και Instagram

Βαριά «καμπάνα» για την πολιτική της Meta στις διαφημίσεις

Βαριά «καμπάνα» για την πολιτική της Meta στις διαφημίσεις

Με μια σημαντική νομική ήττα ήρθε αντιμέτωπος ο κολοσσός των κοινωνικών δικτύων Meta, την Τετάρτη. Με πρόστιμο ‑ «μαμούθ».

Κάτι που θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά την πολιτική της διαφήμισης για Facebook και Instagram. Αφότου διαπιστώθηκε από αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές ότι μέσα από ειδικές ρυθμίσεις, οι χρήστες των εν λόγω μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνονταν υποχρεωτικά αποδέκτες προσωποποιημένων διαφημίσεων.

Σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, το πρόστιμο που επιβλήθηκε από την ΕΕ στην εταιρεία Meta φτάνει τα 390 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, είναι πιθανό -όπως μεταδίδουν τα διεθνή δίκτυα- η Meta (Facebook και Instagram) να αναγκαστεί να προχωρήσει σε κοστοβόρες αλλαγές.

Ωστόσο η απόφαση θεωρείται μια από τις πιο καίριες

Ωστόσο η απόφαση θεωρείται μια από τις πιο καίριες, από τότε που το μπλοκ των 27 κρατών-μελών της Ευρώπης θέσπισε νομοθεσία, με στόχο να περιοριστεί η πρόασβαση του Facebook και άλλων εταιρειών στη συλλογή προσωπικών πληροφοριών. Ο νόμος τέθηκε σε εφαρμογή το 2018.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Το σκεπτικό της απόφασης πάνω στο οποίο βασίστηκε η επιβολή προστίμου αφορά στο κατά πόσο είναι νομικά επιτρεπτό να συλλέγονται από την κοινωνική πλατφόρμα πληροφορίες για προσωποποιημένες διαφημίσεις.

Η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων της Ιρλανδίας διεμήνυσε ότι οι ευρωπαϊκές αρχές δεσμεύονται για το νομικό πλαίσιο. Που θα καλύπτει τις προσωποποιημένες διαφημίσεις.

Σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, η εταιρεία Meta καλείται να συμμορφωθεί με ένα νομικό πλαίσιο, το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό. Και θα ορίζει τη δυνατότητα επιλογής για εκείνους που επιθυμούν να δέχονται στοχευμένες διαφημίσεις.

Εάν ένας μεγάλος αριθμός επιλέξει να μην κοινοποιούνται τα προσωπικά του δεδομένα. Τότε η Meta δεν θα μπορεί να προωθεί τις προσωποποιημένες διαφημίσεις.

Σημειώνεται ότι οι πληροφορίες για το ιστορικό των χρηστών των κοινωνικών δικτύων, που αντλούνται από προηγούμενες αναρτήσεις τους ή από ορισμένες κινήσεις στις πλατφόρμες. Χρησιμοποιούνται από διαφημιστές για να «πέφτουν» στους λογαριασμούς προϊόντα που είναι πιο πιθανό να αγοραστούν.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Οι συγκεκριμένες πρακτικές ενθαρρύνονται από τη Meta που είχε αντλήσει έσοδα ύψους 118 δισ. δολαρίων το 2021.

πηγη

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ

Το νέο τραγούδι που δεν πρέπει να χάσεις!

ΜΟΥΣΙΚΗ

Το νέο τραγούδι του Γιώργου Μαζωνάκη κερδίζει τις εντυπώσεις και ενθουσιάζει.

ΜΟΥΣΙΚΗ

Πρόκειται για ένα τραγούδι που αναμένεται να αγαπηθεί και να χορευτεί πολύ.

ΜΟΥΣΙΚΗ

Συνοδευόμενο από ένα χαρακτηριστικό βίντεο με τους δύο καλλιτέχνες να συνεργάζονται αρμονικά κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Η στιγμή που την πιάνει στα πράσα - Δείτε το βίντεο

ΜΟΥΣΙΚΗ

Μια συνεργασία που προέκυψε μέσα από τη μεταφορά σε musical του άλμπουμ «Γεια».

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ένα εντυπωσιακό και καλαίσθητο videoclip για το τραγούδι «Θνητοί Θεοί»